środa, 9 listopada 2011

Versace dla H&M

Jak dotąd H&M połączyło już siły z takimi markami jak Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garćons, Jimmy Choo i ostatnio Lanvin. Teraz kolej na Versace. Kolekcja Versace dla H&M będzie nawiązywać do elementów najbardziej charakterystycznych dla Versace. Możemy spodziewać się dużej ilości skóry, panterkowych wzorów, koloru, seksownych fasonów i ekskluzywnych materiałów. Kolekcja będzie dostępna już 17 listopada. Oto kilka projektów:












Co o nich sądzicie ?





3 komentarze:

  1. Podziwiam Versace , jednak nie pasuje ten styl do mnie , ale śliczna jest ta 1 czarna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. mi za bardzo nie podoba się ta kolekcja, ładne są sukienki nr. 1 i 5 . :) Ale niestety te ubrania będą drogie :( .

    OdpowiedzUsuń
  3. jej....cudne<3333333Jestem początkująca w fotografii - mam do Ciebie prośbę. Oceniłabyś moje prace w komentarzu pod najnowszą notką? Mam się nadal rozwijać? Czy podobają ci się moje fotografie? Bardzo mi zależy, z góry dziękuję!Zapraszam też DO POLUBIENIA MOJEGO FACEBOOKA! http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142?ref=tn_tinyman
    DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za komentarz - na pewno wezmę go sobie do serca i odwdzięczę się tym samym ♥.