poniedziałek, 7 listopada 2011

Wstępnie.

Cześć :). Nazywam się Julia, wiek moim zdaniem nie gra żadnej roli, bo to przecież tylko liczba. W tym blogu chciałabym wam ukazać świat mody moimi oczami. Oczywiście 'moda' to pojęcie względne, każdy może spostrzegać ją inaczej. Również każdy ma swój styl, prawda? Jeszcze nie mam konkretnego planu co i jak, jeśli chodzi o mój blog, ale mam zamiar umieszczać na nim zdjęcia ubrań, które będą całkowicie w moim stylu, wskazówki, jeśli chodzi o ubiór (wskazówki moje jak być może również znanych projektantów, gwiazd), zestawy ubrań, modną biżuterię, jak i również poradniki dotyczące fryzur, makijażu i wiele, wiele więcej :). Krótko mówiąc, jest to blog dla Was, dziewczyny :). Cóż, mam nadzieję, że zainteresowałam was tym krótkim postem. Mam nadzieję, że od czasu do czasu będziecie wchodzić na tego bloga :). Gorąco pozdrawiam ♥ .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za komentarz - na pewno wezmę go sobie do serca i odwdzięczę się tym samym ♥.